JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Friday, October 16, 2009

two is company three is a crowd

kau pernah dgr pepatah org putih kat atas?

TWO IS COMPANY, THREE IS A CROWD

maksudnye ikut version aku: dua tu elok2 dah, saling melengkapi, bila bertiga jadi gangguan pulak.

ops... bukan org ketiga antara aku dan bf ye kerana aku x pye satu pon.. hik hik. tp dlm kehidupan sehari2 la... aku rase, either berdua atau berempat adalah ok, tp kalo bertiga xleh.. kalo aku yg menjadi org ketiga, mungkin bukan masalah besar sebab aku pandai nk handle keadaan supaya sorang x tersisih, tp kalo org lain yg jadi org ketiga antara aku dan kawan aku? alamatnye aku tersisih la.. aku kan lembut hati..

~mode sedih ok!~

2 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

setuju..setuju..! takleh la bertiga. nnt ada la salah seorgnya rs tersisih (kebanyakannya cmtu la tp tak semua)

puan oryza said...

aik? antara kak nadiah, abg zaki ngan safiyyah sape yg tersisih? huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U