JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, October 13, 2009

alhamdulillah.. semoga dimurahkan rezeki2 mereka

selamat hari raya sume..

hehe.. esok aku raya;p hari last pose, murah lak rezeki cik oryza nih. pagi2 buta ano dh msg menjemput aku ke open housenye lepas maghrib nanti... hurm, elok jugak tuh, aku pun lama dh x jumpe ano.. hehe..

plan punye plan, aku bajet beli nasi gorang kt kafe bakti, then makan desert je kot kt umah ano nanti.. perancangan rapi tuh! hehe..

kebetulan ex rumet aku, fid dtg bilik ptg nih, aku nak hidang air, dia suruh tgu dulu la pulak.. nak buke ngan aku katenye.. hurm, xpe la kalo cm tu. takkan aku nak perambat balik lak kan..hehe

dok sedap2 sembang, si waheeba, kawan yemen aku la pulak ym, tnye aku suke burger ke tak.. nak kate xnak tak sampai hati... kate je la ok je.. hehe.. aku sbnrnye bajet waheeba akan hantar beger tu kat bilik aku je, so aku leh bagi kwn aku makan separuh2...

malangnye sangkaan aku meleset.. lupe lak yg arab nih jenis ape yang dia akan makan tu la kite makan. so dia bawak la daging beger yg dia dh masak dlm oven tu (arab x suke benda minyak2) dan roti beger. bukan tu saje, siap ngan buah-buahan mahal lagi tuh.. dgn kiwi, epal, orange, plum.. huh.. naik semput aku makan.. mmg x leh habis.. kena paksa amek lak tuh.. katenye 'your share' .. so amek je la...jangan lawan.. xde maknenye kalo lawan pun.. cnfm kalah!

act waheeba dtg lmbt sikit, aku dh telan nasi goreng ngan kwn aku pun.. takkan nk tunggu.. lapo weh.. aku x sahur;p masa dia dtg tu, aku bungkus balik la nasik aku tu.. makan beger lak. x sgka lak dia bwk 3 ketul daging beger + 4 ketul roti. kire kwn aku pun makan sama lah..haih.. langkah kanan fid malam nih.

pas makan beger makan buah pulak.. huh! full gila perut aku.. alhamdulillah, cukup makan lagi aku ye.. waheeba siap lari naik bilik dia amek buah utk fid.. haha.. ade jugak! kalo x abis pun kena bawak balik.. fid gelabah gile dh masa tuh.. hik hik.. aku dh biasa dah... hehe..

sepatutnye aku pegi umah ano kol 8, tp dh teranjak ke 830.. xpe la, asalkan pegi.. aku pegi pun setakat memenuhi jemputan je la... nak memenuhkan perut, mmg x terdaya dah rasenye.. makanan2 kt umah ano sedap2, tp aku kenyang.. aku paw sikit2 yg kak jenny punye je.. hehe..

ok la, thanks to waheeba for the foods which u cooked for me, it is very delicious and i'm full, alhamdulillah, kepada ano, thanks atas jemputan.. sedap sedap sedap (baca gaya upin dan ipin). nx time jmput lagi ye.. hik hik

*tibe2 aku rase mcm nk buat phd kt skul TI, mesti senang kan x payah fikir reaction, xpayah fikir mechanism.. yg penting product ma!

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U