JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, October 6, 2009

nak, tak nak, nak, tak nak?

sila refer keratan akhbar ini

artikel ni menimbulkan hangin kak apai (aku juga..berjangkit seyh..)

kalau korang kan, ape perasaan korang?

cubit paha kanan, paha kiri sakit jugak.. betul tu mmg betul, tapi kalo kaki kanan sendiri yang menyepak paha kiri, mcm mane tuh? kalau org tak mau, kite perlu terhegeh2 lagi ke?

*org wat jahat, kite balas dgn baik.. semoga Allah beri petunjuk kepada mereka

6 pengomen tegar:

apai said...

nasib baik la rakyat m'sia nie berfikiran positif, klu diorg pk mcm akak dh lame dh perang, sungguh khufur nikmat diorg tu, patut la x sudah2 ditimpa bencana, dh diberi petunjuk pun msh x sedar2, zaman dh maju kedepan, tp fikiran makin mundur kebelakang dh menghampiri zaman jahiliah lagi...sedar lerrr wahai rakyat indonesia...jgn perasan bagus,

naimbakhir said...

dah berjangkit plak kat saye..
kire bagus la kite tolong..halal pe..dari trima bantuan kafir2 yng kite xtaw halal haram nye..
ala..diorang xsekolah tuu..

cik oryza said...

erk...alamak..ade org mengamuk..lari!!!! lari!!! heheh.. xpe la..doakan je la deorg sedar.. dh la sorang dukun tu leh salahkan president indonesia, kononnye tarikh lahir dia tak ong.. merepek je..

Firol said...

bala tu peringatan buat diorg dan kita sekali...

susah kalu ini macam

cik oryza said...

betul tuh..kite pun jgn igt kite di zon selamat.. banyak antara kite dah jauh dr Islam sebenar.. semoga ditetapkan iman kita.. dan semoga saudara2 kita dilindungi Allah drpd bala.

Anonymous said...

urji hashim:

masyaAllah,, xpe2,, nabi dulu nk brdkwah p0n mcm2 cbrn,,kena baling batu,,maki etc,, & mlysia p0n cmtu,,yg xnk trma bntuan tu hnya sgelntr,,kita t0lg mana yg bt0l2 mmrlukan,,


kepala sudah pusinngg,,xtd0 lg,, waaa

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U