JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, October 14, 2009

dia sudah nak balik :(

.::kiri juman from sudan, kanan hanan from palestine::.

tibe2 tadi ade satu msg masuk.. from hanan.

"SALAM SIS I'M ON DA WAY TO KL AIRPORT I WILL GO HOME, PLZ ALWZ PRY FOR ME AND FORGIVE ME"

mau tak tersentap aku! baru je aku jmpe dia sblm kuar makan ngan shu td. sempat la tegur, tp dia kelam kabut nk jumpe kawan. masa tu jugak shu dtg dan aku terus naik kete shu.

nyesalnye x sempat salam and say good bye.. mmg la aku dah salam ngan dia sebelum hari raya sebab sepatutnye dia balik palestine hari jumaat sebelum raya. tp dia x dpt permission utk masuk mesir sebelum raya, menyebabkan tiket flight dia x dpt di cnfm kan.. biasa la, nak masuk palestine kena lalu mesir, nak masuk negara org kena la ade permit, tambahan lak dr negara2 yg berperang..

xpe la, ape2 pun semoga dia selamat sampai ke negara dia. semoga dia, keluarganya dan negaranya dilindungi oleh Allah drpd serangan yahudi laknatullah. dan harap2 satu masa nanti aku akan jumpa dia lagi.

4 pengomen tegar:

Firol said...

main ayor la dema ye....

cik oryza said...

heheh... mase tu yg sudan tu nak balik negara dia.. tu yg main ayor tu

cik oryza said...

heheh... mase tu yg sudan tu nak balik negara dia.. tu yg main ayor tu

Fasiiru Fi Al-Ardi said...

Barakallahufiki wa barakallahufikum jami`an fid duny`a wal akhirah.

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U