JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, October 20, 2009

2 stupid hours.. (post budak jahat)

hari ini, di tempat aku (tempat dirahsiakan, walaupun aku tahu sume orang tahu.. ngeng!) ade satu kempen yang akal xleh nk terima, badan xmo ikut dan hati mencela-cela.. kalu before this ade earth hour, ni kempen yang sewaktu dgnnye jugak la.. tp 2 jam, tp xleh naik kenderaan bermotor.. aku pulak harini tersilap perhitungan pegi makan pukul 2+, bodoh!

aku turun asrama aku, tgk tenang semacam.. mcm weekend. mane kete? mane bas? mane motor? huh! check2 tarik, fuh tarikh keramat! 1430-1630 tak dibenarkan (digalakkan je ok!) then aku amek kak apai.. nak kuar tu dh kena brenti skali, bagi laluan kt org2 naik basikal (harini deorang naik basikal.. ape kate aku cadangkan korang naik basikal hari2) ok, kt situ aku tenang lagi walopun dh panas sikit sebab perjalanan dihalang.

masa aku balik tu mmg menggelegak la... dok igt stupid campaign sedang berjalan, rase mcm malas je nak balik! wek! yg aku paling panas, terbakar berapi2 bila kena brenti kt junction kt skul aku... tak nampak ke stiker oren aku? menyibuk je la tahan2 aku! siap kena jwb survey lagi.. mcm haram je aku jawab.. tick sikit punye besar nk tunjuk aku mecok (translation: tak puas hati)

aku cite kt muna, muna pun marah.. siap jwb cara blagak lagi.. huhu.. student aku, si diana tu pun mrh2 jugak (walopun xde kaitan dgn dia)

kempen ni mmg menimbulkan kemarahan org je la... dh la budak2 dr asrama yg jauh terpaksa jalan kaki (kalo aku, ponteng je la, dan berikan alasan ni supaya kempen ni dihentikan serta merta).. kepade tuan bagi idea, pembantu2 dan pengedar2 kertas survey, aku nk bgtau, sumpahan kt korang mungkin sampai tahap countless dah.

*aku bukan environmentalist, maka aku bangkang kempen ni
*aku chemist, maka aku suggest sila guna teknologi utk mengatasi masalah teknologi

2 pengomen tegar:

brat2104 said...

sesungguhnye, harus lah disokong usaha murni mereka...saya dulu jln kaki/ naik beskal/ naik bas kolej...

alam ni wajib kita menjaganya...kita kn, khalifah di muka bumi...

amacam? insap x? huhu..

puan oryza said...

xinsaf pun.... undergrads dulu bole la buat... but not now;p

*kn dh kate post budak jahat

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U