JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, October 7, 2009

pendekar

igt tak masa zaman kite kecik2 dulu ade satu masa tu TV3 akan menyiarkan cite pendekar.. dari satu tajuk ke satu tajuk.. sume cite silat.. pelakonnye? aku tak hengat. tp yg paling hero aku rase faizal hussein, tantiana dan yang lain2 aku tak igt nama..heheh.. dlm cite tu, mesti sume akan pakai ikat kepala ala2 pendekar zaman dulu kala.. baju lak, mestilah baju pahlawan..pastu akan ade 2 golongan, satu golongan jahat, satu golongan baik... dan mereka akan saling berlawan.. org tu bakar kampung org nih, org ni bakar kampung org tu.. hehe..

cerita ni jenis bersiri..maka kami adik beradik memang tak sabar nk tunggu episod seterusnye. semangat! hehe. show ni pada waktu malam. maka, satu family boleh tengok.. aku rase cite dulu2 ade quality la.. kerana ayah aku tak pernah merungut tak elok lah ape la...kalo sekarang, hurm jap jap "ape mcm nih" , "ape mcam tuh"... siap pernah sound satu show tuh x sopan lagi.. baru la aku perasan nilai2 moral dan kesopanan sebenarnye makin luntur sekarang.

zaman kecik2 dulu korang tgk show ape??


*jangan tak tau, sharon pun tengok cite nih..dia pun minat gila pendekar nih;p
**aku perasan aku punye entry skrg banyak cite pasal masa lampau..mcm encik konotasi la pulak...ampun encik konotasi...
***aku asek cite pasal masa lampau kerana hidup aku bosan sekarang. bangun pagi-baca journal-lunch-baca journal-tulis paper-tgk tv-baca lagi-dinner-tulis lagi..cm mane nk ade cite:(

6 pengomen tegar:

jijie said...

hehe~
sy tak terlibat dlm kefanatikan cite pendekar tuh...
tapi ayah sy ye..

puan oryza said...

huhuh..apsal awk tak?

husna said...

kak husna pun suka tgk cite gitu dolu dolu...
sian nya kat farhana... asyik ngan buku ja...meh kak husna bg cadangan...
selain konotasi...
buka blog kak husna. tgk senarai blog blog aku suka mereka... tgk blog sembang kencang, pipiyapong dan dia nak rilek rilek... sure dapet hilang stress dgn gelak gelak...

puan oryza said...

pipiyapong pun sy baca jugak..hehe

naimbakhir said...

saye tengok tomatoman ngn gaban ngn atomen skali..heheh

puan oryza said...

tomatoman!!! ha a... sy pun tgu setiap minggu...huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U