JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, October 11, 2009

tata.... nx sem akak tak ngaja dah..hehe

rabu lepas (bersamaan minggu hazlami kena kuarantin) merupakan minggu terakhir aku ngan student aku. pas ni sume get ready utk exam ye! dan, berakhirlah extension utk GA scheme aku selama 2 tahun.. lega rasenye.. tp nanti poket kosong la...huhu. mcm kelas sebelum nih, aku snap jugak gmbar deorg.. nanti 'kesok hati' lak kang..layan gambar ok...zasssssss


.::trio yg paling banyak mulut aku prnh jumpe::.


.::budak baik..siap pgl aku instructor tuh::.



.::yg ni slalu nk kenakan aku haha::.



.::yg ni suke dtg lmbt ke lab::.



.::pair yg paling sempoi dan selamba::.

aku ngaja 1 kelas je quarter nih..maka sikit je la student aku.. tata sume.. akak doakan awak sume berjaya dlm final exam, dan dpt berbakti kepada ibu bapa, agama dan negara. okeh? gud luck sume.. (weh...add la akak dl fs tuh..hehe)

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U