JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Showing posts with label sedih. Show all posts
Showing posts with label sedih. Show all posts

Monday, January 18, 2010

aku budak tension yang cool;p

dari semalam, ade beberapa benda yang buat aku amat tertekan...

perkara satu
labmate aku dok email pasal paper nak publish kt clean tu.. bahagian aku dh siap oke! tp kena buat bahagian yang dia tulis dulu tu.. ni yang tekanan darah aku naik nih!

perkara dua
family matter... gilos! sblm ni jarang la nak ade masalah mak x sihat bagai.. hurm.. mmg la betul mcm yang allah janjikan: sesungguhnya Allah takkan turunkan satu2 ujian tu melainkan hamba-Nya tu mampu menampung ujian tu (aku translate kot bahasa aku oke!) owh, maksudnye dulu aku x mampu lagi nak tanggung, tapi bila umur dh meningkat nih, aku makin kuat.. wah! wah! aku sudah matang jugak akhirnya!!!!

perkara tiga
lagi aku tak nak cakap! aku menci nak igt!

penyelesaian
aku bangun pagi dengat keadaan kepala berdenyut-denyut.. mandi2, dok depan laptop.. pastu visit farm.. pastu komen2 kt fesbuk tuh.. pastu baca journal jap.. pastu aku main lagi..selama ni jarang tulis kt wall org tibe2 aku tulis kt wall deorang... asal aku bahagia la kan!

*utk dia tu yang sentiasa support aku, tq tq tq.. hehe
**utk manusia2 sengal dan berhati jahat tu.. tunggu Allah balas cash pada kamu! aku dah bank-in doa pun!
*** utk paper yang x accept2 lagi tu.. ikut la nak jadi ape.. atleast aku dh ade satu instead of org lain yang habuk pun x nampak!

Friday, October 16, 2009

two is company three is a crowd

kau pernah dgr pepatah org putih kat atas?

TWO IS COMPANY, THREE IS A CROWD

maksudnye ikut version aku: dua tu elok2 dah, saling melengkapi, bila bertiga jadi gangguan pulak.

ops... bukan org ketiga antara aku dan bf ye kerana aku x pye satu pon.. hik hik. tp dlm kehidupan sehari2 la... aku rase, either berdua atau berempat adalah ok, tp kalo bertiga xleh.. kalo aku yg menjadi org ketiga, mungkin bukan masalah besar sebab aku pandai nk handle keadaan supaya sorang x tersisih, tp kalo org lain yg jadi org ketiga antara aku dan kawan aku? alamatnye aku tersisih la.. aku kan lembut hati..

~mode sedih ok!~

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U