JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, October 12, 2009

tibe2 aku berasa takut, seram sejuk tahap menggigil-gigil

aku dah pernah bercerita pasal PID aku, ni kire sambungan je la..hehe.. td aku pegi bukak puasa ngan muna. nak bayar tuh, ade sorang akak tu jaga counter.. hurm.. tak pernah nampak akak tu sbnrnye...

akak tu berjalan pakai tongkat (aku tatau benda ni pgl tongkat ke ape) ala.. yg mcm org tua2 pakai tuh.. rupenye akak ni menjalani pembedahan tulang belakang.. hur,, dh ketaq dh sikit masa tuh.. aku kan sakit belakang! pastu akak tu cite, disc tulang belakang dia bukan setakat hilang shape, tp siap pecah.. tiga lak tuh! maka, pembedahan terpaksa dibuat.. kalo tak dia akan lumpuh.. pembedahan sepatutnye 7 jam, berlanjutan smpi 14 ja.. setelah 7 skru diletakkan, jantung terhenti berdenyut ketika skru ke 8.. uish..biar betik! 5 jam jantung terhenti, tp Allah tu maha berkuasa, umur akak tu masih panjang..

takut lak aku rase... tp akak tu kes teruk,.. aku nye kes ok lg kot.. hurm.. doakan je la aku semakin pulih..

*leh tak aku mintak ayah aku operate je aku even though itu x perlu? hak hak

2 pengomen tegar:

naimbakhir said...

bole je operate..seye cokong..buang je tulang blakang tu..biar jadik sotong..kehkehkeh
(sempat lg wat lawak bodo :p)

puan oryza said...

ei..xnak mak jadi sotong.. awww...
hak hak

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U