JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, October 3, 2009

bukan semua masterji macam tu la....

korang ade tgk tak cite masa bulan puasa pukul 11 pagi kt tv3? tajuk ape ek..agak kurang pasti lbh kurang ramadhan dtg lagi (kot), kesinambungan siri diari ramadhan rafique. tp rafiquenye dah takde la..tgl family paksu, dgn anaknye (maisarah) dan ikmal (abg maisarah) dan bini baru nye (alamak, aku lupa lak nama awek nabil nih..tp dia la!).

dlm cite ni bini baru paksu (zed zaidi) merupakan master student.. banyak gak la scene dlm cite ni yang membuatkan aku tak puas hati. paling mengguris hati dan sanubari aku nih, bole la pulak cite tu tunjuk mak baru si maisarah tu tak reti masak. dah la tak reti msak, potong bawang pun kasar nak mampus. terhegeh2 mcm kura2... (skrg baru aku igt awek nabil nama irma). dh la tak reti masak, mengemas pun x reti.. dh tu mcm kurang berperasaan je..

ei!!! tolong lah! sungguh mengguris perasaan pendangan org terhadap masterji yang sebegitu. aku reti je masak, mcm tu jugak dgn kak apai, naiem, muna, kak husna, kak yati, sume la... scene potong bawang dgn lap mata tu sungguh melampau aku rase... dan kami jugak reti ape nak buat kerja rumah mcm org lain. dan kami jugak berperasaan, cuma masa tgh wat keje tu lain macam sikit je la pada org..tp kami org jugak what...huhu

ok la, tu je yang aku tak puas hati. yg penting happy ending;p

*tgk2 budak xblaja tinggi lagi xpandai masak tau! huh!

4 pengomen tegar:

naimbakhir said...

err..
citer ni tajuknye pertama ramadhan datang lagi..kesinambungan pertama ramadhan..maisara dlm tu adalah anak zed zaidi..peace >_< heheh

cik oryza said...

hentam je la...sy mane pernah igt tajuk cite ke lagu ke .. haha.. naiem, kite pandai masak kan?

naimbakhir said...

pandai masak?? kire pandai la..sendiri masak..sendiri makan..sendiri puji..hahahahah

cik oryza said...

hak hak...sy tak oke...sy kan masak utk kawan2;p

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U