JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, October 18, 2009

feel young, stay young

hari ni, akhirnye aku berjaya jugak tengok muke kwn waheeba yg berniqab tu.. ei, gediknye aku! hehehe... suke3

jadi bile jumpe tu takkan la semata-mata nk tgk muke je kan.. mestila ade bincang sesuatu... bincang ke??? hurm...cerita ok.. pasal negara dia, pasal dia, pasal aku, etc lah..

tibe2 dia tnye, "how old are you?"
"24"
"but u look younger"

hoh! aku igt nak kate aku nmpk cm patut dh buat PhD tadi.. hik hik

maka terbuktilah kata akak koew teow thng tu yg aku ni nmpk mcm budak 1st year ye? aku igt dia saje nk berbasa-basi ngan aku je..;p

ape rahsia mau kelihatan muda? pegi la makan kt kedai awet muda kt sg 2 tu at least seminggu sekali.. lagi kerap lagi muda.. hik hik (pak cik tu patut bagi komisyen kt aku... siap promote worldwide lagi nih)

erk, sape nyampah ngan post nih, sorry ek... aku xde idea nk merepek

2 pengomen tegar:

husna said...

kalau pesan tolong beli sotong goreng tepung kat awek muda tu saja aci dak... blh nampak awek muda dak kak husna nih?

cik oryza said...

boleh... tp separuh dr awet mude tu kena sedut kt sy;p

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U