JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Thursday, October 8, 2009

aku bukan manusia kalis sedih

kata sharon: 2009 is not ong at all...

tp sebagai seorang muslim, aku kena tau yang sesuatu kejadian tu bukan ditentukan oleh tahun, jauh sekali oleh individu tertentu.. semuanye bergantung kepada qada dan qadar Allah.

aku tahu, agak ramai yang tak hepi tahun nih, terasuk aku, tapi aku tahu, ramai jugak yang sangat hepi tahun nih... maka, 2009 is not un'ong' at all kan?

sesuai dgn nama aku 'cahaya kegembiraan kami' maka aku takleh sedih lama-lama walaupun aku tahu aku tak kalis sedih pun sebenarnya

hati... tabahlah..

7 pengomen tegar:

husna said...

ye...
bertabah lah farhana...

kak husna pon tgh serabut nih...
begitu juga yang lain...

sama2 lah kita tabahkan hati...

cik oryza said...

aja aja fighthy!

naimbakhir said...

saye pon tgh tensen pikir masalah pakcik skodeng ni..masalah lain plak timbul..haishh..
yeahh!! bertabahlah kite!! semangat!!

naimbakhir said...
This comment has been removed by the author.
cik oryza said...

weh, tulis la dlm blog psl pak cik skodeng tuh..nk tau jugak

saidah said...

tbhkan hti k..setiap hok kite sedih pasti kan dganti degn senyuman nnti..insyallah

cik oryza said...

ameen..

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U