JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Thursday, October 1, 2009

slot lagenda @TV3

dah masuk oktober rupenye..teringat lak aku tahun lepas, pada bulan yang sama, aku menumpang kat umah muna sebelum aku pindah ke IH..biasa la, kalo dok kt umah aku leh la tgk tv.. aku mula menonton slot lagenda kt tv3 oktober tahun lepas...aku tak tau la slot tu start bile, tp masa aku mula tgk tu, cite cinta batu belah ditayang kan. sume cite kat slot lagenda ni tajuknye sume klasik2+cite mitos...mmg sesuai la dipanggil lagenda...

tak lama pas tu aku pindah IH ngan naiem...naiem pun bawak tv.. aku tumpang tgk kt situ pulak.. hehe... bukan takat aku je tgk cinta batu belah, sampai ke naiem pun ikut tgk..hehe... kuat mempengaruhi org aku nih! kami sanggup balik lab awal (ampun dr...ampun....) semata-mata nk tgk cite tu..sebabnye? kami xleh tgk malam sebab tv naiem xdpt tv9 masa tu (lagenda diulang tayang kat tv9 kol 830malam). paling aku ingat, aku akan beli buah-buahan potong kt kafe n makan masa tgk slot lagenda tu..hehe.. (sihat gila kan?)

lepas tamat cinta batu belah, maka banyakla cite lain yang menyusul. antaranya puteri salju, laila majnun, anak betong, puteri beradu, senandung si dayang dan paling baru anak bunian (kot! baru satu episod...tajuk pun x igt lagi) tp bukan sume cite kami follow.. yang kami paling gila hanya cinta batu belah ngan anak betong..orang sound balik lab awal pun aku peduli hape! hehe

*naiem...rindu nk tgk tv sama awak..huhu

5 pengomen tegar:

Firol said...

bila baca terkenang pembaca intisari rancangan masa kecik2 dulu

puan oryza said...

huhu....rindu pulak zaman kecik2

naimbakhir said...

rindu jugakkk!!!!!
nanti nak gi lepak bilik awak la..ujung bulan 10 ye? bole? nk mengaplikasikan kenangan oktober..heheh

puan oryza said...

haruslah boleh!!! eh bile tu? 25 oct sy balik..apmnt gigi..dtg umah kt kelantan xpe..huhu

naimbakhir said...

kelantan?? mau kene drive 3jam..tunggu la oktober thn dpn..hehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U