JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, October 24, 2009

iklan kucing hilang :(


kucing di atas, namanye comel (omei) telah hilang.. disyaki melarikan diri dari rumah.. huhu.. sedihnye... ni kucing kesayangan kami sekeluarga.. terutama mak ngan ayah aku.. ke mana dia lari, kami tak tahu, tp sepupu aku kate ade nmpk dia berjalan di sekitar kampung ni, tp dia xleh amek sebab tabiat omei ni dia akan gigit kalo org yg dia x kenal tangkap dia.. sebab melarikan diri? mak aku kate dia xde marah omei pun, maka bukan lari kerana kena marah... jadi aku assume dia lari sebab nak menggatal.. geram tau.. kehilangannye ni, menyusahkan hati banyak pihak.. siap ko omei, kalo balik nk pulas telinga!

3 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

ada 1 lg sbb kucing lari dr rmh...sbb dh nk mati. mak ayah akk kata, kalau kucing yg kita nk mati, diorg akan tinggalkn rmh, takkn mati kat umah kita unless kucing tu sakit. kucing2 kat umah akk cmtu la dulu...

Norhayati Ahmad said...

ala....ciannyer...ni mesti kes dera ni.. :-P

cik oryza said...

kak nadiah: ha a.. pernah dgr jugak tu... sedih la kalo mcm tu

kak yati: ni kes kucing dera tuan, bukan tuan dera kucing.. huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U