JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, October 17, 2009

TV

masa aku umur 5 thn dulu, family aku pindah ke KL sebab ayah aku smbg blaja kt UKM. kami pindah dr taman rapat setia, ipoh ke taman melewar, kl. aku igt lagi asa tu aku beria2 mintak ayah belikan TV utk aku, siap demand nk TV besar lak tu.. masa tu tak rmai yang ada TV besar. sume pun biasa2 je, tv 21 inci.

so ayah aku pun menunaikan janji kepada anak manje dan x dgr kate nih.. melompat2 la aku kt tepi kotak TV besar tu masa ayah unpacked TV dr kotak tu.. tak sabarnye aku rase...

bile dh setup sume, ape lagi, on la! aku igt lagi, masa tu waktu petang. biasa la dulu petang2 ade berita jam 6.

haaa.... ni la mase yang aku tunggu2.. ok set! biasa la kalo dlm berita mesti ade sesi temubual/temuramah..... HAH? AIK? APSAL TAK NAMPAK? GAMBAR JE YANG MAKIN BESAR??? HUWAAA!!! AKU RASE MCM NAK SURUH AYAH JUAL BALIK JE TV TU...







kenapa? ape yg terjadi?







sbnrnye aku mintak ayah beli TV besar semata-mata nk tgk penemuramah tu je.. tgk tv kecik asik nampak tgn pegang mic je, orgnye tak nampak pun.. aku beria-ria mintak ayah beli TV besar konon nk tgk tuan punye tgn tu laki ke pompuan, lawa ke tak... tu je.. asek menyorok je, x pernah kuar pun:(

hebat gila igt lagi kejadian masa umur 5 thn.. kecewa sangat nih, tu yg igt tu:p

2 pengomen tegar:

nabilA said...

memang bermasalah.
apeda, len kali p tgk berita kat wayang. leh nampak abg cameraman sekali kot

=))

cik oryza said...

kalo mase kecik2 dh tau pasal wayang, dh lama ajak ayah p tgk berita kt wayang;p

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U