JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Thursday, October 1, 2009

siyes aku takut!

tadi, around pukul 12, datang satu bunyi yang mengerikan kat asrama aku nih.. bunyi benda berlegar2 di udara...walaupun aku belum lahir masa hiroshima dan nagasaki di bom, tp aku boleh imagine bunyi tuh.. bunyi kuat tu mcm bunyi jet pejuang yang bawak bahan letupan!

aku sebagai seorang budak yang menentang hebat cerita2 action ape lagi, ketakutan la..lama jugak bunyi tuh (pada aku yang penakut ni lah) ye la mcm nk tercabut bumbung hostel aku ni ha! aku dok tunggu nak lari je kot2 jet2 tu jatuhkan bom...sewel tak?

lepas je hilang bunyi tu, puas la aku mengucapkan syukur (really, aku mmg sangat takut kalo ini adalah serangan pengganas), amek henset, dan msg sharon tnye pasal kejadian tadi.. maklumla, bilik aku tersorok sikit, so aku takkkan nampak ape2..

aku: what was dat loud sound just now?so scary!
sharon: it was 5 jets flying 2gether! quite low somemore!
aku: gila! im so scared! ingat nak perang tadi!
sharon: they r crazy. show off!

hurm.. show off ke? geram gak aku ni...mcm xda tempat lain je nak buat latihan.. kalo terhempas kt kawasan berkepadatan tinggi mcm mana..akai ada ka?

4 pengomen tegar:

Anonymous said...

kalo x silap sy..diorang ade pertunjukkan pada 9 oktober neh...mayb diorang tgh training tuh...ruang angkasa,taraf dunia kot..x sure la awk... ;)

puan oryza said...

ei...pegi la practice kt kwsn pantai....jatuh pon xeffect sape..

nabnab said...

seiousa dan mengucap
pastu menyumpah
pastu pikir
kalo nyuruk bawah meja leh selamat x

menakotkan oke!

puan oryza said...

haha....nsb baik kite igt lg nk mengucap kn...

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U