JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, August 23, 2009

malam 2 ramadhan dan 3 ramadhan 1430

alhamdulillah aku diberi kesempatan utk ke masjid dekat ngan umah aku ni ngan parents aku utk berjemaah dgn jiran tetangga yg lain...at least dpt la kami bertemu muka sebulan setahun.. hehe...

harini kami lewat sikit, tak sempat kejar rakaat pertama solat isyak.. kami kena dok blkg la hari nih..best jugak tu..baru aku perasan, if korang dok depan je saf nye jarak2...org2 kt blkg agak merapatkan saf jugak..alhamdulillah..lega sikit aku rase dpt bersolat dlm keadaan saf yg rapat2 ni... tapi aku still tak puas hati dgn makcik2 kt depan yg tak merapatkan saf tu..hmm...

serupa jugak mlm ni...kami di saf belakang walaupun awal... tp makcik2 kt depan tu still xrapatkan saf la.. tak puas hati betul la..mcm mane nk buat ek? aku cite kt ayah, ayah pun terkejut..tp kami bukan sape2 kt masjid tu...mcm mane nk buat nih..

adekah aku patut menjadi pengawas di masjid?

*setelah diperhati, xde sign suruh rapatkan saf la..patut la org xrapatkan saf kot...

4 pengomen tegar:

liyana said...

salam fhana.. kat kg akak pun mcm tu laa.. makcik2 n nenek2 kat sana xnak rapatkan saf.. sorg 1 sejadah lagi.. bile tegur dorg kate ape tau.. eh nenek punya kaki ni sakit nak berlunjur.. tu yg dok jauh2 tu.. ade plk yag kate.. panas laa... hampeh x??

puan oryza said...

wsalam..
nanti akak cakap, berlunjur lagi jimat space nek...heheheh...
nktegur pun susah..maklumla, nk tegur geng otai tuh! hehehe

naimbakhir said...

eh..surau kat umah saye kan..die cakap "rapatkan saf.." sebelum stat..kene ulang tiap kali gamaknye kot..

puan oryza said...

masuk telinga kiri keluar telinga kanan...huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U