JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, August 8, 2009

kenduri kesyukuran hazwan dan kenduri naik rumah baru shu..

ye ye je letak tajuk mcm ni.. huhu... sbnrnye bukanla kenduri pun..just makan2 antara kami2 aje...

hazwan belanja kami (kak apai, kak jenny, megat organik, hazwan dan aku) SEMPENA? tah.. hehe.. sempena dia dpt gaji GA dan sempena prof baha ckp "two thumbs up for BBQ" beberapa mgu lepas...ops...perlu stress di sini, hazwan adalah MR PRESIDENT, dan selaku president, selayaknye la dia membelanja kuli2nye ini..huhu... and for this story, let photos speak louder than my words..

.::hazwan si tukang bayar::.

.::para jemputan..huhu::.

.::yummy yummy.. makan free mmg sedap::.

dan kenduri shu tu kenduri main2 je.. lebih seswai aku pgl main pondok2 je.. haha (alamak jgn shu mrh aku sudah!) nape pgl mcm tu? sebab kami plan nak buat popia (dh buat pun dr hari ahad) tapi tibe2 muna ade hal la, shu pun ade hal la.. (aku ape lagi, nak majuk la..haha)

dan akhirnye, ptg td (masa sume org p solat jumaat) kami pun mula la mission possible kami a.k.a main pondok2 tu la.. disebabkan semua dh settle, so just goreng2 je la.. (dan disebabkan aku dh gulung popia tu dan merangkap phtographer hari ni) maka aku tak sentuh sudip pun..hehhe.. kite dera sape yg ngelat haritu..jeng jeng jeng.. best jugak walaupun simple mimple pimple..sebabnye housemate shu ade kt rumah..leh la kami berkenalan..ye ye je berkenalan! housemate dia s/u timb dekan skul aku la...OPPS...HAHA...teka la sape;p tp ckp bisik2 je tau.. jgn tulis kt cni.. nti kontroversi pulak kang...haha

.::makanan main pondok2 kami::.

.::R.S.T dr tumah shu::.

.::taman kt umah shu..kami dh plan bile2 free nk dtg cni::.

.::kete shu yg senget tu..haha::.



2 pengomen tegar:

jijie said...

eh..hazwan tu junior kimia kite dlu kan?

puan oryza said...

ha a...dulu junior...
sekarang BOS! hahah..

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U