JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Friday, August 28, 2009

suasana ini betul2 menggamit suatu memori

fuh! puitisnye tajuk.. huhu.. ala.. xpe la.. sekali sekala.. musim hujan2 ni kena la jiwang2 sikit.. hujan kan lbh romantik drpd musim panas..hehe

hm.. kt penang ni asek ujan ja.. all day long.. tak igt pulak nk kire. tp yg pasti, smlm mmg hujan x brenti. xlebat, sikit pun jadi.. jadi suasananye sejuk aje.. mengantuk la pulak ujan2 ni.. kalo xpose leh hirup nescafe panas smpi kembung... tak pon hot chocholate ala2 winter season kt overseas.. oooppsss... pose2 jgn sebut.. nti terliur..

bile sejuk2 mcm nih, aku teringat la satu memory. kalo mgu lepas mgu aku kempen sume org pakai mask, mgu ni agak kepada menggamit memory ye.. sempena ramadhan.. ape salahnye kan.. hehehe

sembilan, SEMBILAN, s.e.m.b.i.l.a.n, (hamek ko tiga kali ulang) tahun lepas, aku tgu result PMR. masa tu kt kelantan. (aku ni kire geng otai jugak kot sb dh lame amek PMR) ok berbalik kpd cerita, masa tgu result PMR tu ayah aku anta aku blaja komputer + english.. komputer tu xbest pun..dia ajar basic je.. bosan la! haha tp english mantap gak la.. ops.. terlalut lagi... suasana masa tu mcm kt penang ni skrg la.. sejuk je.. hari2 hujan mcm ni la.. kejap lebat, kejap pelan. moreover, masa tu bulan puasa jugak! hmm.. what the coincidence! tu yg mengingatkan aku pada suasana tu.. best woo mase tu.. adik2 aku pon join gak kelas tu.. kelas terakhir, kami kena present..kena wat lakonan, tp dlm english la..so aku ngan kwn2 wat lakonan pasal hari raya.. macam haram je lakonan tu.. alah.. zaman budak2 biasa la.. bodo2 alang lagi masa tu.. hehehe

bezanya, tu dulu, ni skrg; masa tu aku 15 thn, skrg aku 24 tahun (APE? 24??!!!??) ; kejadian lepas kt KB, skrg kt penang; mase tu aku tgl ngan family, skrg aku dok sorang2 kt hostel; dulu aku sahur nasi.. sekarang aku sahur kurma... huwaaa!! punye aku anti ngan roti sgp mkn kurma ja masa sahur..

4 pengomen tegar:

jijie said...

wah..byknye post awk..rajin sgguh..hehe..
ade cite ni..tapi nnti sy sms awk jela eh..hihi

puan oryza said...

best2!
nk dgr cite nih!

Jard The Great said...

sahur kurma ja.. boleh kurus neh.. ehehe

puan oryza said...

ha.. tu la pasal..
tp rasenye tak bertahan lama kot habit nih..hehehe
mane taknye, kol 10 da fikir nk buke ngan ape..isyk3
mengucap2...

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U