JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, August 8, 2009

jajan yg semakin nk habis...


sedap sgt ke benda ni sampai dipanggil jajan (junkies/makanan ringan/cekedis)?

ia tak sedap, tapi penting buat aku di kala aku kesakitan dan mengalami ketidak selesaan...

dan semenjak dua menjak ni aku makan jajan aku hari2..huhu konon awal pagi berazam takmo amek, tapi bile petang menjelma aku mula tak selesa la..huhu..

nx week nk p KL, jajan makin kurang, lama xbalik umah (kalo x leh mtk ayah amek kt farmasi je) so aku terpaksa beli kt farmasi.. dulu 1 strip rm3.50, skrg mungkin naik harga kot..

YA ALLAH! sampai bila aku terpaksa bergantung pada jajan ni?

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U