JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, August 8, 2009

minggu yang sibuk itu telah berlalu...


hari ini hari jumaat (dh masuk sabtu pun la...)

dan aku dengan rasminye nak announce minggu bizi aku sudah tamat...ULANGAN! minggu bizi sudah tamat ye kawan2..

disebabkan next week aku akan ke KL utk conference (asianalysis), maka minggu ini kami para GA lab kimia fizikal telah bertungkus lumus men'jamak taqdim' kelas kami itu..huhu... dan student aku dtg hari2 (khamis ke khamis). hari khamis aku terpaksa ponteng sebab penat gile+rasa bersalah sebab byk hari x baca paper...jadi aku dgn jayanye menyerahkan kepada hazwan students aku yang nk ganti hari khamis baruni...

minggu depan, almost whole week di KL dan minggu lagi satu midterm break (hari khamis balik rumah! YEAY!!!!)
:pompom:

*bulan ni byk gile ponteng ngaja tusyen..so next month poket kosong:(

:cry:

*ops...kepada sape2 yg konvo next week, sorry ye...nombor yg anda dail berada di luar kawasan..huhu..if sempat balik, sampai la bunga konvo..if korang konvo before jumaat, maaf la ye..hehe

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U