JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Thursday, August 6, 2009

-dilema-

aku dalam dilema...bile dekat nak puasa mula la nk dilema. SEBABNYE? ayah aku akan mula call dgn kerap dan bertanye bile dia bole fetch aku utk balik raya nanti.

MENGAPA NAK DILEMA PULAK? huhu...seperti yang dijangka, raya jatuh pada hari isnin (kalo tak silap, mak ayah yg slalu igt..) dan ayah aku dh keluar ayat sadis awal2 "takkan nak balik hari jumaat kot?" ha a..mmg x patut la sebenarnye (valid pada org belajar sahaja) dan kalo ikut ayah, hari selasa/rabu lagi dia dh nak amek aku balik rumah!!! haha..best kan? malang sekali aku ade kelas hari selasa rabu (dan mungkin lepas cuti midterm rabu sahaja) dan mesti la aku bole balik hari khamis..agak awal pd org lain sebenanye..hehe

dan malam tadi ayah aku call lagi tnye bile dan bile dan bile..lastnye aku called hazwan tanye sama ada bole x dia replace aku ngaja hari rabu tu (fuh! ngelat!) dan dia on aje..masalahnye, aku pulak takut sape2 mai check; kalo aku replace hari lain xpe jugak,ni terus seminggu x p lab!

fikir punye fikir punye fikir, aku dapat satu idea! ha, ape kate aku tukar kelas dgn kak apai? haha! best kan? so called pulak dgn kak apai...settle...tapi ketakutan dan kerisauan still membelenggu diri (AKU KAN SKEMA!)

dan di sini aku mahu bertanye kepada sape2 yang membaca, balik hari rabu ke khamis (meaning tukar hari jaga lab tu ke, teruskan jaga pada hari yang sepatutnye aje)?

*tersepit antara mak ayah dan tanggungjawab:(

3 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

ni yg akk nk report nih :p

puan oryza said...

syhhh...
diam kak...huhu

husna said...

wawet..dah siap plan tuk cuti raya. bagus bagus

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U