JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, August 23, 2009

ramadhan itu bulan mulia, jangan dicemari dgn dot dot dot...

haha...terima kasih kerana membaca... aku saje je wat tajuk ala2 majalah mastika tu..heheh

sbnrnye aku just nk bercakap pasal budak2 yg sibuk dok main mercun kat keliling rumah ni... ai, takkan baru pose sari dah main mercun kot? kang kalo jari terputus awal, baki hari2 ramadhan tu takkan nk berehat je kot? haha.. ayat sinis gila...

aku tak paham jugal apsal la budak2 keliling rumah aku ni amat KETAGIH main mercun.. mungkin disebabkan faktor geografi yg berdekatan dgn negara jiran yg memudahkan mereka menyeludup bahan letupan ke sini..

aku sesungguhnya amat serabut dgr bunyi berdentum sana sini.. semak kepala tahu tak! budak2 ni saban tahun tak pernahnye putus jari..aku pun heran! kebal sgt ke mereka ni?

aku tak kesah kalo mereka nk main jauh2 dr rumah aku. tp aku plg bengang kalo mereka main tepi bilik aku. lagi jahat, deorg akan masukkan mercun dlm peti surat kt umah aku ni. ha, kalo berani sgt, bakar dan pegang, aku cabar korang sume...

kete ayah aku jenis yg sensetif pd bahaya-kalo kilat, petir ato something yg kuat menghampiri kete, maka alarm akan berbunyi... ade skali tu budak2 kt taman ni baling mercun dlm compound rumah aku (tgk la hudoh gile perangai deorg ni), maka berbunyi lah alarm kete...

hehe..ape lagi lari chuda la kate org kelantan... (translation: lari lintang pukang) padan muke..tahu pun takut... aku kalo bengang2 sgt aku nk report kt polis bagi budak2 ni merasa tdo dlm lokap..mengganggu ketenteraman awam sungguh la.

2 pengomen tegar:

naimbakhir said...

hahahaha...
jom baling mercun kat bilik fana..kasi bengang sket..hehe

puan oryza said...

nk report kt pak guard!
suruh saman naiem..huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U