JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, August 30, 2009

kenangan ramadhan 2002

cerita ramadhan lagi ye kawan2... sorry post ini ditulis pada waktu dinihari.. maka otak dh jam, xleh nk convert thn 2002 tu ke tahun hijrah..huhu

pada thn 2002, aku seat SPM. aku tak igt bile start, tp mmg ngam2 dgn sebulan pose tuh.. best la sikit drpd budak2 thn berikutnye sebab exam, pastu break raya, pastu smbg balik.. xbest nk enjoy la mcm tuh..

nk dijadikan cerita, masa aku form 3 and form 4, aku mengalami satu maslaah yg xtau nk bg nama ape.. huhu.. maybe masalah mengada je layak aku pgl..heheh.. ade jadi? mcm ni, pada masa tuh, kalo aku pose, normally hari 1st la, aku esti nk pitam... belah2 ptg je mula la nk pitam. smpi satu tahap tu aku mmg nmpk gelap je.. mak pulak da risau sebab muka pucat lesi.. so, masa aku nk spm tu ayah kate kalo tak larat xpyh pose la pd hari yg ade paper tu.. tp alhamdulillah, mase SPM tu, kejadian yg sama x berulang dah..heheheh.. dan tahun2 berikutnye pun da ok.. alhamdulillah..

best jugak exam masa pose nih.. xde la rrush nk balik makan la ape la.. so leh la relax2 kn minda je.. kdg2 rushing2 ni jadi berserabut jugakkan?

habis je SPM, rase2 dh dekat nk raya time tu..heheh best la.. ade dua kemerdekaan tahun tu;p

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U