JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, August 22, 2009

ramadhan, bukan bulan utk bermalas-malasan..

asalamualaikum,

ha....inilah yang slalu terjadi pada kite..asal ramadhan je, malas. asal ramadhan je tak larat. asal ramadhan je mengantuk.. macam2 la alasan kite..aku bukan nk kate org, aku pun sama.. pelik! ia mcm satu stigma tentang ramadhan ni..

sampai, satu tahap, aku ngan kwn aku pernah berlumba nk tdo kt bilik solat dekat lab tuh! isyk3... dan aku rase, bukan aku je yg dok berlumba nk tdo sepanjang ramadhan ni..org lain pun sama...

kenapa jadi mcm tu ye? tp ade ketikanye aku dpt cuti khas drpd berpuasa, maka segar je badan.. bile start puasa balik, letih dan malas balik...

setelah difikir2, psycho je tuh..mentang2 tak makan set mind letih la ape la...

maka, sekarang aku mahu menyedarkan diri aku dan semua org, bulan puasa bukan bulan utk malas okeh! ramadhan sama je ngan bulan2 lain sbnrnye..cume kite je yg fikir bukan2.

ok, renung-renungkan, selamat beramal!

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U