JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, September 14, 2009

last minute! kak husnaa!!! jom sama2!

aku tgh bekerja keras seorang diri di dalam bilik di asrama menjahit manik kat baju raya... walaupun baju tu dah dibawa sejak awal ramadhan aku baru nak sentuk nih!

huh! doakan je la hasilnye cun.. aku jahit gaya bebas je.. kutip manik2 lebih tahun lepas + manik baru bli td sikit..

nanti siap (dan kalo cun) aku post gmbr..

adoyai! kak husna! jom la sama2 jahit manik!

2 pengomen tegar:

husna said...

wawet.. rajinya cik adik ni...
haja haja!
kak husna tak dak baju nk jahit...
baju tak siap lagi dan dok kt kg nun...
kalau terlebih rajin, kak husna kena jahit malam raya...

cik oryza said...

ololo..kesiannye kat kak husna..
baju sy ni mak sy dah bgtau nk amek awal2..takut xda baju raya lak kang..bukan leh kira tukang jahit sy tu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U