JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, September 14, 2009

cerita dr lab hari ini...

hari ni aku ganti lab... kerana? kerana rabu aku dah balik rumah daaa..

ade dua kejadian yang agak merenggut tangkai hati hari ni (huh! ayat penuh sastera!)

kejadian satu
setelah lama takde inspector, hari ni tbe2 kak b muncul.. aku mule2 tu saje je lalu2 kat tepi tingkap, sekali, ternampak kete dia.. huh! mcm nak jatu jantung aku nih dibuatnye.. ye la... kan aku ni dtg menyibuk kat kak apai harini... adoiyai..aku takut gila kena marah la..

tp alhamdulillah, bulan2 puasa nih mood dia ok.. senyum smpi ke pipi.. alhamdulillah

tp yang tak syoknye dia perasan aku ade.. siap tnye kak apai lagi harini ade dua kelas ke mcm mane.. hurm.. kak apai pulak dgn jayanye menipu.. dia just ckp hazlami MC, dan aku tolong cover.. huh! yo la sangat!

esok sah aku tak pegi dah lab! dan aku tak dpt bayang ape akan berlaku bila dia mai lab hari rabu ngan khamis ni tgk xde org kat lab..huh! ya Allah..selamatkanla hambamu yang nak balik raya awal nih! ameen

kejadian dua
hari ni panas sungguh no.. aku pun masuk bilik hazlami yang ade aircond tu.. igt nk lepak2 ngan kak apai kat situ.baru je duduk, nak bukak peti ais (kononnye nak sejukkan badan sebelum air cond betul2 sejuk) mari la sorang pak cik nih.. aku pun buke la tingkap.. pak cik ni bising2 kete dia kete block..erm, layan dialog je la ye!

pakcik: kete sape yang block kete sy tuh?
aku: hah? kete yg mane encik?
pakcik: tu ha ade van block kete sy

aku+kak apai jalan p tepi tingkap nk tgk kete dia.. tur diaaaaaaa....pak cik tu pun masuk lab dah...

kak apai: erm, tatau la tu.. rase bukan kete org bangunan ni.. rase kete org penerbitan
aku: dia igt nk parking sekejap je kot
pakcik: tak boleh la macam tuh... ni kan tempat org terpelajar, mane boleh buat mcm tu.kalo ikut sy senang je... sy cakar kete dia

(di saat ni aku mula la mengimagine tangan pakcik tu kuar kuku tajam mcm kuku kucing tuh..haha)

aku: eh.. kalo cakar pun bukannye leh bawak kuar kete tu..haha
pakcik: eh..boleh aje..

pas tu pakcik tu turun, kebetulan ade keselamatan dtg.dia dok bising2 kat bawak. aku ngan kak apai dok tgu nk tgk sape manusia yang paling berhemah bwk kete dan block kete org tu muncul.. tak lama pastu dia muncul. muke masam mencetung. pakcik tu pun muka bengang jugak..hehe.. lama dh kot dia tgu...

kat sini aku nak ckp la sikit, parking tu sbnrnye hak milik skul kimia, tp skrg dh dipenuhi oleh makhluk asing. GA, LA sume pun x dpt parkng, dipenuhi oleh puak2 dia ja..dah la amek parking org, main block2 pulak.. sendiri mau ingat la!

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U