JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, September 26, 2009

cube teka sape nih;p

haaa...mai tengok aku ade gambar ape nih..org p beraya makan kuih, eratkan silaturahim ngan manusia, aku raya dgn anak beruang je la.. namanye VJ. kontraktor yang buat rumah baru aku yang bela...heheh... act aku nk letak video, tp ade problem la pulak..sorry ek.. kalo tak korang leh dgr mcm mane bunyi anak beruang nih









ni gambar baby bear bersama pakcik, makcik, mak dan ayahnye..huhu


aku-makcik beruang


adik aku-mak beruang


adik aku lagi-pakcik beruang


sepupu aku-papa beruang

11 pengomen tegar:

husna said...

dasyatnya bela beruang...
ngerinya tgk kuku dia..

Nadiah Sidek said...

beruang blh dibela ke? kena ada lesen dak kalu nk bela?

cik oryza said...

kak husna: dia mmg minat..umah dia ade byk binatang..hehe

kak nadiah: ha a...kena apply lesen..minat ke nak bela jugak?

jijie said...

comey nye...
tetibe berminat nk bela sekor...

cik oryza said...

hehehe...
pegi cari dlm hutan..

rumaizah said...

siyes dia dia bela? umah dia katne? nk gi tgk...

cik oryza said...

siyes la...umah dia kt kelantan;p
jom ikut sy balik rumah

Nadiah Sidek said...

tak kuasa akk nk bela beruang! :p

cik oryza said...

haha
ape slhnye kak!

Hazwan Hussin said...

gle ar..gambar family bruang..wuiyo..ngaum sket nk tgk..

cik oryza said...

beruang x mengaum la....huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U