JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, September 6, 2009

jujur ke too loud ke poyo? huhuhu

lately mulut aku ni bole tahan jugak ek.. semata2 nak mempartahankan hak aku la konon.. huhu.. dah 2 kejadian dlm masa yg agak dekat berlaku kt aku.. bezanye satu kes kt penang, satu kes kt kb, kelantan.

kes satu, aku pegi beli barang kat tesco.. tau2 je la.. bukan sume counter bukak. so queue nye panjang la jugak.. aku pun beratur la belakang sorang makcik ni.. erm..mmg xda sape2 dh la.. tibe2, dtg sorang uncle ni dgn selambenye berdiri dpn aku.. huh! da la td masa aku nk byr buah org potong barisan aku dah.. aih..xleh jadi ni.. maka aku pun........

"excuse me uncle.. sy tengah beratur ni" huhu.. berani jugak aku ek.. selama ni main pendam dlm hati je.. hah, hambek ko sekali aku bagi...uncle tu just kate.. "oh, ok"

dan second incident baru je jadi td. aku nk kuarkan duit kat bank.. lembab gak la bank tuh.. mesin ATM berada dlm bank, out of service masa office hour dibiarkan dlm keadaan mcm tu je.. langsung x eficient! aku pun kuar ke ATM kt luar.. aku ni da la terpotong barisan org sebab mamat tu berdiri jauh sgt... nasib baik aku perasan awal2.. kalo tak wat malu aku je.. pastu masa mamat tu kuarkan duit, datang pulak sorang mamat dgn anak djh 1 potong barisan aku.. maka aku pon...

"encik..encik... sy tgh beratur nih" huh! aku tak hengat dah aku kt kelantan masa tu.. aku p cakap luaq pulak.. teruk dan kelam kabut sungguh la! may be org lelaki ni mmg xpndi nk mintak maaf kot...dia just kate, "doh xpo la.. dekpun jauh sgt berdiri.. igt xdok ore" (translation: ha, xpe la.. dah berdiri jauh sgt, igt xda org) huh... berdiri jauh kena potong barisan.. kang bediri dekat2 org igt aku nk rompak lak kang.. dunia...dunia.. malas aku nk sound dah.. bulan2 pose kan.. hehe..

3 pengomen tegar:

jijie said...

sound je..jgn teragak2..hihi

Nadiah Sidek said...

sabo..sabo..

puan oryza said...

bkn x sbr...mempertahankan hak je la... hehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U