JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Friday, January 1, 2010

barang-barang zaman sekarang kurang berkualiti kerana .................. (tidak lebih 15 patah perkataan)

aku tengah geram sbnrnye... tadi aku pegi tesco, pas tu, mase aku nak amek barang dr dlm troli, aku kepit la beg kecik aku bwh ketiak.. isyk... mcm makcik2 la pulak aku rase...ok, pastu, beg tu terjatuh... dlm beg tu ade beg duit, fon aku 2 bijik...

yang bengangnye, fon aku leh rosak! hang mcm mane tah! aku rase momentum yang terhasil drp jatuh tu xde la besar sgt. jatuh dr paras kurang dr 1 m ape la sangat kan... dah la ade protection utk fon aku...bukan nye mcm kaca terhempas ke batu pon... mcm kepala terhempas ke bantal je tau! lampunye xnak padam. skrin gelap je.. isyk... kalo ikut aku nak je aku hempas atas jalan je... nasib baik leh sabar je.. dah la bad mood.

punye aku nak marah, aku lupe waheeba kena pegi lab sekejap.. waheeba lak takut nak igtkan sebab aku dok berleter sepanjang jalan..harus la aku x puas hati, henset baru guna 5 bulan jatuh x seberapa, tp nak hang tahap mengada-ngada...

sekalir fikir, aku rase barang2 elektronik zaman skrg nih kualitinya agak kurang memuaskan.. bukan sebab ape pon, komponen dlm device tu sendiri yang agak sensitif dan perlu panjagaan rapi.. cube banding henset skrg dgn henset 3310 a.k.a henset batu asah dulu tu.. jauh lagi lasak henset dulu...

sama jugak ngan kelangkapan rumah mcm peti sejuk ngan mesin basuh tu.. mesin basuh yang ayah aku beli mase mula2 kawin ngan mak aku elok je tersergam megah kt umah tok aku tu.. mesin basuh yang dibeli lepas tu atas dasar nak mesin baru dah ade sikit yang x kena.. hurm... peti ais pon sama..jugak.. haih...

aku buat satu conclusion je... kalo kilang buat satu2 barang tu long lasting, rugi la deorg,... dok tunggu dua tiga puuh tahun baru nak rosak, bole tutup kilang kalo macam nih!

#aku peram post nih selama 20 jam.. harap maklum

3 pengomen tegar:

rumaizah said...

kata xlebih i5 patah perkataan.. tu mcm xlebih 15 perenggan je..

cik oryza said...

hehehhe... menulis x hengat dunia

urji hashim said...

xjgak rasenya,,even keta yg bleh guna,,bleh repair pn 0rg tukar jgak,,skrg 0rg ikut trend,,nama p0n brg elektr0nik kak,,mmg sensitip,,dh qada' & qadar cmtu,,mmg dh nk r0sak nk wt caner kan,,sabar ye,,sm0ga kak dpt tep0n bru,,hehehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U