JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, January 19, 2010

hari bizi aku

macam aku katakan aku ni seorang budak tension yang cool... cooooooooooooooollllllllllllll la sangat! bukan bizi beraktiviti pun... tapi bizi melayan perasaan dan berfikir je... hurm... mcm ni rupenye bile aku ade masalah besar ye... baru aku sedar, putus cinta tu hanya sikit je sakitnye... bile datang ujian2 lain, huh.... terkesima jugak aku... buktinya hari ni la... ladang aku aku x tgk kecuali pagi yang 'cool' itu, yang orang update pun aku x baca... orang tanye sikit pun aku sibuk nak menangis.... ei mcm2 la..

sape2 yang menjadi mangsa tekanan aku, cth aku x layan ke. aku buat x peduli ke, aku marah ke, maafkan aku... otak aku di kepala paip sekarang..

YA RAB, HAMBAMU MOHON KEKUATAN DAN KETABAHAN MENEMPUHI UJIAN MU INI..AMEEN

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U