JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Friday, January 8, 2010

unta-alien-laser

alien tu berada atas unta.. dgn 2 orang manusia di belakangnya.. aku tarik turun alien tu ke bawah. aku rampas senjata dia.. senjata dia mcm cutter je.. tp skali picit, kuar cahaya laser...

aku pon picit berterusan.. halakan kat alien tu..

alien tu makin mengecik dan lumpuh sebab kena cahaya laser yang berterusan. saiznya hanya sebijik buah epal..

aku pon berpuas hati.. mula berhenti menyerang.. aku campak senjata tu tah ke mane2.

tapi alien tu membesar balik. dia rampas senjata aku tadi..

aku gelabah gile... alien tu main campak2 clon senjata tu kat aku.. tp sumenye FAKE!!!! mane senjata yang aku rampas tadi???

FOUND!! lastnye aku jmpe senjata asal tadi.. mule serang alien tu.. alien tu mengecik...mengecik.. mengecik..

dan... mati.. hahahah.. aku menang..






amacam? ganas tak?


ni mimpi aku dua tiga hari lepas.. apsal aku mimpi lawan2 nih.. yang sengalnye, lawan ngan alien.. ade la pulak org kutuk aku.. dia kate aku kuat tgk kartun sgt.. adekah?
#aku harap aku jadi detactive conan lak pas ni..

8 pengomen tegar:

husna said...

ganas tul mimpi farhana..
camn rupa alien tu?

cik oryza said...

mcm stitch dlm lilo & stitch tu... huhu

rumaizah said...

xleh jd detective conan.. dah chup dulu..

haha.. baru tgk lilo n stitch la tu

cik oryza said...

xtengok pun... xtahu la apsal kuar dia tu dlm mimpi.. huhu..

alaa...nk jadi detactive conan.. jgn la berebut ngan sy.. huhu

jijie said...

fana..
awak mimpi alien?
ganas tol..huhu

cik oryza said...

tu la...nk kate tgk cite pelik2 xde pon... maka sy conclude sy mmg insan berimaginasi tinggu...huhu

Nadiah Sidek said...

lawak la mimpi farhana. mimpikn akk lg bagus. haha!

cik oryza said...

nak buat mcm mane... takleh nak pilih nak mimpi ape sebelum tdo.. kalau tak, sehari satu mimpi sy pilih.. hehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U