JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Thursday, January 14, 2010

yeay yeay ade org sudi tag aku!

terima kasih kepada rumaizah kerana sudi nak tag aku.. hoooreeeyyy!!! aku buat dengan sangat riang gembira kerana dia cakap aku je la harapan bangsa.. dh lama aku tnggu org tag aku.. finally ade jugak yg sudi..

1. Sejak bila anda mula berkaca mata ??
sejak drjah 6 lagi.. lamenyeee!!!!!

2. Bagaimana anda tahu yang anda memerlukan kacamata ketika itu?
mule2 dr kate power baru 50 je mase djh 5... pastu mase djh 6 mcm dah x nmpak je... so aku bising nak pakai spek.. haha

3. Berapa ‘power’ pada permulaan anda berkaca mata
satu ratus ringgit sahaja... eh... seratus je...

4. Jenis/bentuk kaca mata anda yang pertama
bujur nak-nak bulat.. frame kaler gold

5. Jenis/bentuk kaca mata anda yang terkini
frameless, dh tukar bentuk petak skrg ni... hoho

6. Berapa power terkini anda ?
400 utk dua2 mata

7. Berapa banyak koleksi kaca mata yang anda ada dari dulu hingga kini
alamak! lupe sudah! 6 kot... siyes x ingat

8. Jika anda ada sentiment tidak suka berkaca mata sepeti saya, sila nyatakan sebab musabab
sy rase biasa-biasa aje... asal bole melihat, alhamdulilah;p

9. Yang mana anda lebih gemar. Kaca mata atau contact lens? Kenapa ?
kaca di mata... aku xleh pakai lense la...gatal butir mata...

10. Opto pilihan?
kalo kt hometown ayah akan bawak kedai dln the store tu... kalo kt penang, hentam je la... mane ade diskaun, kite terjah..

11. Pasangan anda berkaca mata ?
ha a.. dia pun rabun jgak... haha

Orang yang bertuah di tag adalah :
sume dlm senarai 'kawan2 aku' ditepi... sape yang baca pun automatically tagged! wawawawawa

3 pengomen tegar:

naimbakhir said...

lega...otometik lepas azab ni..hahhahaa

rumaizah said...

tebal tu spek..

cik oryza said...

naiem: kamu tidak terlepas!

rumaizah: hurm.. xde la tebal sgt pun.. sebab tuan kedai dh nipiskan sikit..huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U