JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Thursday, January 14, 2010

sumpahan sang krustasean

bile aku makan benda2 yang mengandungi udang kulit bahagian hidung aku akan menggelupas... keliling bibir pun menggelupas jugak.. harini pun jadi lagi.. minggu lepas dah jadi jugak..
minggu lepas sebab aku makan sayur yang ade udang kat dalam (cnfirm udang bela tu!!!) dan harini sebab aku makan megi.. lupe lak haritu nk tengok ingredients dia.. biasa perencah megi mesti ade sisa krustasean.. tp sebab aku kemaruk gile nak makan megi asam laksa baru ni, sampai lupe la nk tgk bahan2 kt dalam tu...
bangun2 pagi dh mcm ape je kwsn hidung ngan mulut kau.. ceit!!!
rase2 krustasean ni sumpah aku ke ha??? ye laaa aku punye research kan pasal kitosan... kitosan ni dr kitin.. kitin ni kulit2 deorang la... habis la kalau sang krustasean marah aku sbab research aku ni...TOLONG!!!

6 pengomen tegar:

rumaizah said...

isk.. kajian tu tentang kebaikan kulit dorang.. xkn la dia sumpah kot..

cik oryza said...

hahaha... memang la kebaikan.. tapi mesti deorang marah sebab sy siap rendam dalam asid bagai... tu kena sumpah tu...

rumaizah said...

rendam udang ke... kulit udang?

cik oryza said...

kulit je pun... takkan la sampai marah sampai mcmtu skali kan?

rumaizah said...

hum! betul3!!! padahal, kalau x, org bung je kulit tu.. lagi sia2..

cik oryza said...

bijak je kite teka ape yang udang tu fikir ye! haha

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U