JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, March 29, 2010

borak sampai lebam memang best!

2 hari cuti, aktiviti utama aku adalah berborak! teruk sungguh la aku nih! tapi dh jumpe geng yang suke bercakap dan sekepala, nak buat mcm mane lagi...

hari sabtu, aku bangun2 harvest2 sikit pokok2 aku kat countrylife nun, pastu aku kuar lunch ngan sharon... situ dh borak dah.. pas tu anta makanan kat linda, borak kat bilik linda pulak... pas tu aku balik soalt zohor, dan tido seround... bangun2 tido aku dia pulak tepon aku, borak lagi... pastu siap2 mandi2 solat maghrib dan isyak.. kemudian aku pegi bilik linda lagi nak mintak ubat ruam.. sapu2 ubat, borak lagi smpi kol 11..balik je bilik aku bergayut pulak! habis bergayut, aku tido...

bangun hari ahad pun sama.. relax2 jap, kuar makan, borak-borak-borak sampai lebam, then smpi IH, parking kete, lap2 kete linda ngan sharon, naik biik linda, sambung borak... balik bilik, solat, baring2, eksyen2 baca journal sikit dan terlelap... bangun2 solat asar, pastu rase boring pulak, pegi bilik waheeba, borak smpi kol 930... siap request dia buatkan spegeti, (melampau!) huhu... kat bilik dia la aku solat sume.. mcm bilik jauh sangat aje...

aku balik bilik waheeba, mandi2 pegi bilik linda pulak.. apply ubat, then borak lagi.. aku pun xpaham ape la yg kami borakkan sampai x berhabisan nih... kol 1130 aku balik, sambung borak kat fon pulak...

2 hari keje berborak aje aku nih... mujur x tercabut je rahang nih..

2 pengomen tegar:

brat2104 said...

sekali2.. enjoy!!

cik oryza said...

haih.. kalo thap nk tercabut rahang tu bukan dia la... huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U