JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Friday, March 26, 2010

tgk cerita siong sambil tutup muka dgn bantal mmg macam seorang yang penakut!

semalam episod akhir cite siong.. tengok x cite tu? aku mule2 x tgk pun sebab cite zaman dahulu kala... sejarah2 ni i kureng oke.... tapi ade satu harit tu TERtengok... dah tertengok tu, TERlekat la pulak! sampai ke ke episod akhir aku tengok..

sebenarnye aku nih bukannye suke sangat tengok cite hantu ni... aku penakut oke! 2 episod terakhir mmg tunjuk la hantu2 ni, especially episod semalam.. perghhhhh... takut!!!!! dah la malam sebelumnye pun aku dah terbayang2 ade lembaga hitam macam cite tu..

ok, semalam episod akhir, aku tengok yg petang.. yang malam aku x berani tengok sebab aku penakut. tapi tengok siang pun takut jugak.. ttup muka ngan bantal tu satu hal dah, pastu tutup lagi ngan tangan... bukak sikit je jari tu.. bantl tu nak kurangkan kesan bunyi... sengal tak? nk tengok cite hantu sangat, tapi penakutnya nauzubillah..

malam semalam konon nak stay up la kejap nak siapkan keje..hapenye! aku dok kejap, sambil minum milo.. tetiba terbau wangi2.. alamak! bau ape pulak ni.. jangan tego... jangan tego.. mmg dok mengulang dah ayat kursi tu.. dh takut sangat, terus tutup laptop, naik atas katil, pasang surah yasin kat fon.. surah yasin belum habis tuan dh tertido... huhu... oppsss... aku x tutup lampu aku.. PENTAKUT!

5 pengomen tegar:

brat2104 said...

saya ada 1 rahsia...

saya berani dok kat sorang2 kat blok kat kolej.. org lain xde kat blok tu sebab cuti sem.. tapi saya sempoi je

tapi, saya mmg xleh tgk cerita hantu. asik tutup muka gak. senang cerita, xtgk terus.

kalau tgk, xdenye berani nak dok sorang2.. hehe

cik oryza said...

wahhhhhh!!!! beraninye dok sorang2! kalo tau kt ayah sy, kena panggil balik, xpon kena paksa pindah bilik kawan dah tu

brat2104 said...

hehe.. xingat nape tah alik kolej masa tu. tapi malas nak bayar haha.. siap letak tuala kat tingkap konon nak cover lampu.. insyaAllah mmg x takut.. tp mmg xleh tgk citer hantu.. nanti terbayang2..

Suraya said...

cik oryza...
sy nak mintak tolong sket boleh x?
sy nih mmg penunggu setia citer siong tuh... tp boleh plak ter miss episod akhir....tensen gilerrrr!

so, boleh x emel kan sy citer yg episod akhir tu?
tq sesangat....

ssmsc7@yahoo.com

jasa mu di kenang....

=)

cik oryza said...

suraya: sy dh emailkan pun.. dpt x?

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U