JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, February 24, 2010

makanan zaman kecil

balik rumah hari tu kan.... aku makan ini...

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....


SATE IKAN!!!

tibe2 rase mcm rindu je nak makan... mule2 segan nak panggil pak cik tu.. nasib baik ade jiran yg pnggil... leh la aku merasa barang secucuk dua.. dulu zaman sekolah rajin la beli.. sekarang segan la ... malu nak berlumba2 dgn budak bertanding sape beli lagi banyak batang, sape beli lagi banyak jenis... harga sekarang 20sen sebatang, 6 singgit.. dulu seposen je kalo x salah... aku masuk rumah, pas beli benda ni, aku conclude, jual sate pun leh kaye!!!

6 pengomen tegar:

brat2104 said...

giler ah!!!! faveret tu... masa sekola dulu seposen je.. masa keje 4 thn lalu dah jadi 20sen..

husna said...

tiba2 jd teringat pak cik india jual ais krem potong tabur kacang kring kring naik moto...

cik oryza said...

brat: kalo jadi makin murah best kan?

kak husna: kt umah tok sy aiskrim scoop... disyaki buatan sendiri sebab rase lemak santan, bukan yang komersial:)

brat2104 said...

kalau makin murah, borong terus rm10.. 100 cucuk oo...

cik oryza said...

borong dan jual blk... lej jana duit....huhu

brat2104 said...

oh.. x terpikir lak.. sebab rasanya, mkn sendiri pon leh abis

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U