JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, February 3, 2010

huwaaa!! dia dah nak bertunang!!

tolong aku.. pleaseeee!!!

sepupu aku yang sebaya yang lahir bulan 12 (sedangkan aku lahir bulan 2) tu dah nak bertunang!!! aku tua 10 bulan dr dia belum bertunang lagi!!

aku nak salahkan sape ni?

DIA?
sebab dia setuju nak bertunang?

LAKI ITU?
sebab gatal nak bertunang awal2?

DIA ITU?
sebab x cukup duit lagi??

AKU?
sebab x habis blaja lagi?!

sape yg salah ni??? habis la nanti makcik2 tnye... adoiyai... satu je jawapan yg menyelamatkan aku... TAK HABIS BLAJA LAGI... pekak la telinga aku kali nih!!! habis! habis!

6 pengomen tegar:

brat2104 said...

huhu... tul tu.. x abis blaja lagi.. jgn gatal2 k...

sbb tu sy xde pakwe.. saya masih sekola.. lalalala...

cik oryza said...

nak jugak:(

brat2104 said...

yeww... gatal!!!

Nadiah Sidek said...

ala..relax la farhana. jodoh sepupu farhana tu cepat sikit dpd farhana je. maybe next is yours? *wink*

cik oryza said...

rumaizah: dah mesti!!!!!!! haha

kak nadiah: insya allah *wink*

urji hashim said...

sbr laa k.l0ng,,kklu da ade rzki ade la nnti,,tr0skn berd0a,,hehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U