JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, February 17, 2010

cuaca

berita dua tiga hari ni sibuk je dok sebut pasal cuaca panas kat malaysia ni.. patut la aku rase berbahang sangat... kadang2 sampai sakit kepala sebab panas sgt. kalau dah sampai empangan habis kering mmg berat dh tu..

seingat aku (ingatan jangka sederhana) masa zaman aku skolah dulu x de la panas mcm ni.. kalau buat experiment pun, mesti cikgu kate tang suhu tu isi 28 darjah celcius. sem lepas? kalo student aku tnye aku kena jawab 30. kini? aku tak mengajar, tapi aku jangka lebih tinggi..

kawan aku dr yemen selalu compare malaysia dgn negara dia... haa... jgn terkejut negara dia sejuk ooo... suhu dia dlm 21-25.. tu yg aku tgk kt tenet.. sejuk kan? jadi dia pun mula compare dgn negara dia.. ini menimbulkan amarah... aku tak pernah buat mcm tu tau.. aku hormat je dgn ape yang dikatakan.. kenapa dia x boleh nk hormat perasaan kite.. opss.. emo sudah..

ape la yang menyebabkan panas sgt ni... aku betul2 tak tahan dgn kepanasan ni.. eh sabar2... kat akhirat lagi panas..

4 pengomen tegar:

Jard The Great said...

seb baik hujan tadi.. ehehe

cik oryza said...

sini pun hujan.. ade la dlm 15 minit.. jadi la drpd xde langsung;p

brat2104 said...

mari kita rujuk kembali tanda2 kecil kiamat.. huhu.. (poyo je aku nih)

cik oryza said...

byk dah tande2...

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U