JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, December 27, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU IFFAH DAN RAHMAN


kek dia 3 tingkat woo...

bersempena dgn hari krismas, bday kawan aku iffah ni, kawan aku ni jugak telah melangsungkan perkahwinannya dgn pasangan, abdul rahman.. selamat pengantin baru ye pah! semoga kekal hingga akhir hayat.

iffah ni best fren aku masa skolah puteri.. so +/- kami dah berkawan baik selama 11 tahun... lamenye!!!!! tp jodoh dia smpai dulu, meninggalkan aku terkontang kanting la pas nih.. sedih la pulak ayat aku nih.. ceh!

mak iffah, YM Tengku Zanariah, merupakan cikgu maths kami masa f1 dan f2. jadi masa kenduri tu ramai jugak la aku jmpe cikgu2.. tp aku x snap pulak gmbr cikgu aku.. sory frens...kawan2 lak ade la sikit yang aku jmpe.. deorg dtg mase lain kot... aku pergi ngan mak aku.. mak aku ngan cikgu tengku kenal2 jugak la.. (tp mcm anak mak pun ade bila pergi kenduri ngan mak.. argh.. taram je la...bukan berdosa pun)

ok cukup la aku bagi ulasan.. tengok je la gmbr yang aku amek ek!

from left: taken, free, taken, taken, taken, ques mark and booked;p


aku nih mcm berebut iffah ngan husband dia je.. ceit! kesian dia kena tarik kiri kanan


ni geng ikut mak aku g kenduri


wif eni cengkuda;p

4 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

uih..sama color ngn baju pengantin. mau ambil aura lebih ke? :D

cik oryza said...

eh??? mcm mane akak leh teka nih.... hahahhaha...

xde la.. tu mmg best fren sy.. so salah satu cara utk meraikan la... dua bulan sblm dh siap tnye kaler tema tu... hhehehe

Jard The Great said...

baju pengantinn pompuan mcm baju aku ar.. ehehe

cik oryza said...

grand gile baju ko....huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U