JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, December 28, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU MIZA DAN PASANGAN



mcm aktiviti rasmi aku pulak wish selamat pengantin baru kat org seminggu dua nih... heheh.. nak buat mcm mane musim org kawin...

utk post kali nih aku nak ucapkan selamat penganti baru kpada kawan aku, ZAHRULMIZA ZULKIPLI dan pasangan yang aku tak tahu nama... semoga rumahtangga awak kekal sampai akhir hayat ye puan miza... dan semoga sabar menempuh alam rumah tangga (hak hak.. ayat mcm dh kawin je.. aku tiru ayat org je oke!)

*utk tatapan kawan2 ni gmbr puan miza semasa majlis dia tu, aku tak pergi pun

*gambar aku curi dr fesbuk idah:)

*puan miza, org mintak maaf x gi kenduri awk.. ade hal:(


6 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

bila la pulak turn farhana ye? :)

cik oryza said...

jeng...jeng...jeng...
hehehe

Jard The Great said...

uwaaa.. musim kawen..... turn aku bila lak? eekekeke

cik oryza said...

turn ko, lepas aku.... hua ha ha...best kan?

jijie said...

miza da jadi puan?

aduiyai~

huhu...

jijie said...
This comment has been removed by the author.
 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U