JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, December 5, 2009

kenduri kat rumah masa raya haji

pada raya ke-3 baru ni mak ayah aku telah menjemput kwn2 deorg +sedara mara dtg ke rumah baru kami utk makan2.. ye la sume pun nak kenal rumah baru... sekor lembu jugak la tumbang baru nih... ramai jugak igt kenduri terima menantu.. bukan ok... bukan.. penat aku nak jawab bile org tnye "ha bile lagi nak makan nasi minyak kak long".. aku masakkan nasik minyak utk deorg baru deorg tau.. haha

berikut adalah gmbr2 masa sehari sebelum kenduri (hari gotong royong memasak), malamnye (ade tahlil sikit) dan hari kenduri tu..

hari memasak






tahlil (anak beranak je;p)



hari kenduri









orang yang buat2 rajin;p

org yg betul2 rajin;p

mak tok aku yang sgt x suke publisiti tp berjaya di snap gmbrnye

4 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

besarnya rmh! best..best..!

cik oryza said...

biasa2 je kak.... nanti blk mesia jemput la dtg ek

aman said...

pergh, meriah tuh...

cik oryza said...

meriah kn?
huhu

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U