JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

CERITA-CERITA

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Saturday, July 18, 2009

pagi2 aku dh kane sembur!!!

aku baru sampai rumah ni! S.E.R.O.N.O.K!!!! adoi, penat betul perjalanan tadi. aku smpi umah dlm 330 mcm tu la (lupa pulak tgk jam masa sampai)

biasanya, bas akan brenti kat perhentian teksi, tp xda teksi malam2...just ade prebet sapu ja. aku yang g awal2 dah call ayah mmg xlayan la prebet ni..tambah pulak mengantuk2 dgn muka selekah mcm ape tu jgn harap la aku nak kata ape2...

so dr bas aku berjalan dgn sgt laju ke tempat aku dh jnji dgn ayah...mamat2 dan pakcik2 prebet ni biasanya tgu kt tga bas..so bila kite turun dia akn terus tnya... sbl jalan2 tu, ade mamat yg duduk sorang2 tnye aku, 'adik, nk pg mane dik?rumah kat mane?' tapi aku tak jawab..(sungguh kurang sopan!) disebabkan aku tak jawab dgn slumbernye dia membedil aku!!! 'paka kelubung come, ore tanyo tok jawab' translation:pakai tudung lawa..tapi org tnye tak jawab

hei, sukehati aku la...kan org dh kate never talk to strangers! tambah pulak dia duduk sorang2 cm tu lagi la risau...eh, ke aku yang salah? hm...paka kelubung come, ore tanyo xjwb...confuse...confuse..

*oopss lupa pulak, td aku pakai jubah itam mcm mak arab+tudung pink..sebab tu kot dpt ayat pedas pagi buta..


:cry:

4 pengomen tegar:

NaDiaH SiDeK said...

kalau akk pun akk takut. tmbh2 waktu2 cmtu. kalau siang tu ok la lg

cik oryza said...

haaa...tgk..
sy tak bersalah kan???

jijie said...

sy pun pnh kene kat pudu.
nk cepat ke bus coz mmg da lmbt sgt2 ms tu.
sy jln kelam kabut die lak tny bertubi2. sy wat tak reti la. die bole ckp ape tau :
amboi! pakai je tudung perangai macam s**l.

perghh! sakit ati tol..huhu

cik oryza said...

silap2 kalo jawab kena pukau lak kang!

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U