JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, July 21, 2010

tadi kan.....

aku pegi dengar talk kat dewan kuliah.. tu pun kebetulan amek kak jenny kat masjid, ternampak la banner. talk pasal ape? pasal mavi marmara tu la... salah sorang drpd tahanan tentera israel telah dijemput utk memberi ceramah.. so tanye2 sape nk pegi, maka aku bersaing pegi ngan kak shila.. disebabkan haritu isu illuminati aku dh hurai mcm karangan spm, kali ni aku tulis mcm aku jawab soklan kimia tak organik masa degree ye;p

  • menurut tuan haji noorazman, tahanan dibebaskan bukan la sebab israel tu dah jadi baek, tapi sebab israel tertekan dgn turki.. rupe2nye turkey ni power jugak.. dan israel pun takut dengan turkey ni.. sebabnye, turkey ade ugut something yang membuatkan israel terpaksa membebaskan tahanan
  • mula2 tentera israel akan melepaskan 2 bom ke dlm kapal.. subhanallah, dgn kuasa allah dua2 bom tak jadi. bom yang pertama sepatutnye mengeluarkan asap yg bole pedihkan mata org, dan bom yang kedua yg boleh keluarkan cahaya yg kalo sape2 terlihat akan jadi buta permanently or temporarily. kejam kan? tapi tu la... kuasa allah mengatasi segala2nya
  • pastu turun 3 komando tentera israel. deorang terus tangkap, bukak baju deorang yang berlapis2 yang menyimpan banyak senjata tu. memang org atas kapal x cederakan deorang pun.. muka komando tu, toksah kate la... takut yang amat dah.. tapi bile dah dilepaskan ewah2 tocang naik balik
  • penceramah ade menceritakan pasal sorang budak ni, baru berusia 19 thn namanya furqan dr new york syahid sebab nak menyelamatkan seorang bayi berumur 2 stgh thn (dlm misi ni bayi ni adalah peserta termuda) mula2 dia ditembak dikepala.. satu kecanggihan peluru israel ini adalah bila dia masuk je dlm badan kita, peluru tu sendiri akan pecah dan menyebabkan benda yg xde ape2 bole jadi patah dan sebagainye. tapi punye kuatnye budah ni, sampai la dia mati, dia berdoa supaya allah menerima syahidnye.. kagumnye aku.. yg si askar ni pulak bila dia dgr budak ni asik berdoa, makin ditembak bertalu2, sampai anggota konvoi x dpt nk amek jenazah budak tu.
  • lepas dibawa ke sel, tahanan diberi makan lobak, timun, dan aku lupa lagi satu. xsgka jugak makanan gitu pun diracun.. buktinye, bila deorang balik ke negara masing2 sape yg dh g check tu didapati mengalami keracunan arsenik
  • doktor2 israel pun kejam jugak.. kalo luka kena peluru kt tangan, biakan aje laa.... kalo yg kena jangtung ke, peparu ke, hati ke, baru deorang rawat. itu pun x bius ape.. hidup2 je bedah, keluarkan dan jahit semula.. dah la jahit kasar gila tahap jahit guni beras.. isyk3
  • rupenye2 kapal mavi marmara ni canggih tau! sistem cctv deorang tu kalo antena di sini kena tembak, terus connected ke antena lagi satu. jadi kali td berpeluang la menonton ape yg berlaku atas kapal... gerun sungguhhhh!!!
  • lepas dengar ceramah ni, mula la rase nk boikot balik.. bape lama bertahan walluahualam.. aku kan hangat hangit tahi ayam
SHARING IS CARING....

6 pengomen tegar:

Marsita said...

mmg kejam la israel tu... nk boikot gak ar seme brg israel... huuhuh... bleh copy then forward ikot emel cerita ni neh...jalan cerita best... bleh kan?

Marsita said...

gunalah barangan mengkuang! 100% buatan Terengganu, Malaysia....! Ngeee

cik oryza said...

kak sita: bole2.. silakan.. suruh org boikot jugak tau;p yg x tahan tu siap promote mengkuang dia tu!!

nabil said...

wah kak. jeles nye x ad kat sana da.
kalo x boleh join akak pegi

brat2104 said...

mari boikot beramai2!

cik oryza said...

nabil: jeles la lagi... jeles la lagi;p

brat: boikot! deorang mesti terasa kalo kite boikot ni.. nanti suruh org lain boikot jugak ye

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U