JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, July 20, 2010

foot detox

pernah dengar tak pasal produk ni? alaaaa benda yang tepek2 kat tapak kaki sebelum tido tu... bangun pagi esok bukak jadi hitam.. tapi produk yg femes namanya kinohimitsu.. gitu la lebih kurang namanya.. tak reti aku nak cakap jepun nih!

ok berbalik kepada cerita, kak daya yang promote benda ni oke.. sebab dia beli sikit harga jatuh mahal la sikt... rm6 per pair.. tapi kira murah banyak dah la dari brand jepun tu..

caranya, tepek sebelum tido lepas solat isyak pun bole... then bangun nak solat subuh bukak la.. ko tengok je la hasil aku pakai... eiii aku malu sebenarnye nak tunjuk, tapi tunjuk je la...

dalam setiap patch tu ade habuk bamboo (aku rase kalo dlm chemistry dia lebih kurang activated carbon gitu) mula2 kalernye putih aje... bila dh bukak pagi esok... ya allah.. gelinye.. hitam lagi, busuk lagi... tapi busuk tu bauk activated carbon tu.. sebab sebelm pakai pun dah ade bau sikit.. bila basah, makin intense la baunye kan..

mekanisme tindak balas? tak la ku ketahui.. sama ada activated carbon tarik cas2 dalam badan ke, tarik ion2 logam yang x patut ade ke, tarik molekul2 yg karsinogen ke, aku xtau.. tapi aku syak sume keluar dgn peluh, tu yg patch tu basah bile pagi esoknye tu..

perubahan lepas pakai? aku baru pakai 2 x. alhamdulillah rase segar la sikit lepas pakai tu (ni faktor psychology ke ape aku pun xpasti) tapi bangun pagi mmg segar.. (nk tido lepas subuh pun x berapa nak nyenyak)

sape2 belum try, try la ye.. beli yg murah2 aje... x cuba x tahu;p eh promote pulak.. kak daya kena bagi komisyen nih

2 pengomen tegar:

brat2104 said...

ada try pakai gak tp cepat koyak sbb sy jenis asik nk ke toilet.. huhu

cik oryza said...

kasarnye bejalan! pakai la slipar;p

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U