JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, April 14, 2010

sakit gigi

selepas membuka braces, kite kena pakai retainer.. aku pun x faham kenape kah retainer aku sangat menyakitkan hati....

mule2 pakai haritu gatal tekak aku nih.. sampai terbatuk2, xselesa nak bernafas macam2 perasaan la! hish... sungguh seksa ok...

masa aku balik penang, aku paksa diri pakai benda ni sepanjang jalan.. haa... boleh pon.. masalah gatal anak tekak setel!

kemudian, masalah lain pulak timbul! kalo sebelum ni aku takkan pakai lama sebab gatal tekak, tapi lepas dpt mengatasi masalah ni, aku pakai la lame2.. dah pakai lama2, sakit gigi la pulak... iye la kan ke benda tu nk pegang gigi aku.. kuat sangat dia pegang sampai sakit kepala ni.. isykkkk macam2 betul laa..

tapi satu yang bagus bile sakit kepala ni, aku x sempat nak fikir benda merapu sebab fokus pada sakit kepala aje. hehe

tapi yang tak bagusnye aku dok berguling (read:bergolek dan meronta-ronta) atas katil sampai xleh buat thesis.. sakit ok!

harini dh telan panadol.. kalo makin teruk kite makan ubat lain pulak.. huhu

2 pengomen tegar:

nusya said...

wah...dh bkk braces....bpe thun pkai?
sy pun x lama lgi nak pakai braces ni..huhu

cik oryza said...

sy pakai setahun 9 bolan je... selamat menjalani hari dgn braces!

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U