JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, April 5, 2010

lagi-lagi award.. i like!!!



award dr rumaizah yang mendedikasikan award ni utk aku.. katenye kroni maya ye.. kite tunggu buat kroni alam real je ni.. hehe

xde syarat utk award ni, bole bagi kat sape2 yg nak.. jadi sy menganugerahkan award ni pada kak nadiah, kak husna, kak marina, kak yati, nabil, naiem, ahlami, azy bohr, indi, kak sita, mior rod el-farag, sume2 la ye...

sila amek dan tepek di buku latihan masing2.. faham murid2?

3 pengomen tegar:

jijie said...

hehe...rajinnye update blog...
psstt..kite kroni alam real kan...hehe

Norhayati Ahmad said...

baik cikgi..

cik oryza said...

jijie: haha.. kite alam real, alam maya, alam dan manusia, sume pun kroni

kak yati: bagus anak murid cikgu ni... hehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U