JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Friday, April 16, 2010

orang lelaki takut jumpe doktor?

hah aku dah sampai bergaduh2 ni paksa orang pergi jmpe dr.. biasala aku kan kalo mula sakit tekak, batuk sikit kan dah nak jumpe dr kan..... jadi org lain pun suppose melakukan perkara yang sama...

wahai lelaki2 dan wanita2 di luar sana, betul ke org lelaki ni takut nak pegi klinik?

ha.... jawab... jawab...

5 pengomen tegar:

zayani zidane said...

betul2x...=)

husna said...

rasanya.. bukan sbb takut.
sbb malas dan ego skit pon ada.
rasa cam "ala skit ja ni..bkn apa2..tak teruk pon"

Nadiah Sidek said...

malas tu..bkn takut. mcm akk la. sakit2 pun takmo jumpa Dr. sgt malas! kalau jumpa Dr pun satgi bknnya mkn ubat..so takyah la gi jumpa Dr. dh teruk baru nak gi jumpa Dr :p

Fasiiru Fi Al-Ardi said...

salam alaik..tahla, klau aku senang ja nak takut napa dia pown makhluk tuhan gak..hehehe..maybe truma kot cz masa kecik dh kena gi dulu..hahahahaa...

~0~ said...

bukan takut...malas je..psal laki kan kuat...hahahahha

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U