JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, June 29, 2010

finally.... alhamdulillah...


yeay!!! semalam aku dh selamat mengsubmit thesis aku yang terchenta! goodbye thesis.. selamat bercinta dgn orang examiner pulak... kalo ade salah, ko jangan bagi examiner perasan yep...

dlm pukul 930 pagi aku dh kuar pegi breakfast ngan kak jenny. pas tu pegi amek tesis aku yg difotostat tu yang berharga rm122.. aduh.. pokai aku:(

pastu pgi skul utk amek tanda tangan supervisor aku dgn dekan dan anta 6 copies tesis kt skul.. dekat pukul 12 la baru setel urusan kt skul... pastu aku pun pegi la ke ips utk bayar yuran dan anta 4 copies ke ips. ramai gile manusia nak bayar yuran!! sampai aku kena patah balik, smbung beratur pukul 2. aku pegi pukul 210 pun barisan dh panjang.. pukul 4 baru setel tau..

perghhhhhh!!!!! penat gila hidup semalam.. malam aku tido dengan lena sekali la:)

6 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

congrats farhana! pasni sambung PhD lak ke? hehe..

Norhayati Ahmad said...

Tahniah Farhana..

cik oryza said...

kak nadiah: katakan TIDAK!!!!!!!!! haha.. rehat dulu.. nk kumpul duit dulu ni.. bape lama dh x shopping;p

kak yati: tq:)

aman said...

mabruk...macam ilang batu kat atas bahu tuh kan..ho2...

cik oryza said...

aman: tepat skali!!! tp dok menggelupur bosan lak skrg;p

Marsita said...

tahniah farhana...

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U