JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Thursday, June 10, 2010

demam tesis


alhamdulillah.. lega sungguh laa...siap pun aku buat correction tesis aku ni... makanye, aku berhari raya balik la ye.. insya allah esok aku nk anta kt dr aku.. nk mintak check kan.. jeng jeng... haha.. mari kite tengok tesis aku ye..

ha... yang ni yg dr. baru siap check... sikit je nih.. dr koyakkan yg mane dia sempat check je

aku baru je balik kejap... dr dah call suruh jumpa dia.. waaaa cepat2 beli tiket balik penang balik.. dpt intro je pun.. tp aku betulkan laju2 la.... dpt sebemban tu, terus betulkan cepat2.. xsempat dh nak amek gmbr.. haha;p

ni pulak proses masa buat pembetulan tesis.. disaster gile bilik... xde sape dibenarkan lepak lame2... bawah katil atas meje bawah kusi, atas kusi penuh ngan paper... kang kemas sangat syg nak usik pulak...




6 pengomen tegar:

NURUL IZZA said...

fuyooo...hebat sungguh.pnjang berjela tesisnya

*clap*clap*clap*

kadang suka bc cik oryza duk celoteh dan bebel.=))

cik oryza said...

yg biru th bukan sy punye kak izza.. huhu.. tu yg sy dok refer2 je;p

kak izza, sy lagi banyak membebel pada celoteh.. huhu

Norhayati Ahmad said...

Tahniah Farhana...

brat2104 said...

kirim salam kat Dr. ye? ;p

Nadiah Sidek said...

wah..tahniah..tahniah! dah siap tesis betul2 nnt kena belanja akk :p

cik oryza said...

kak yati: belum tahniah lagi laaaaa

brat: apsal nk kirim salam kt dr sy? sy xnk kirimkan;p

kak nadiah: nk belanje safiyyah je;p

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U